Pihlajalinnan vastuulääkäripalvelu tuo ikäihmisten hoitoon tarvittavan lääketieteellisen osaamisen oikea-aikaisesti asiakkaiden käyttöön.
Pihlajalinnan vastuulääkäripalvelu tuo ikäihmisten hoitoon tarvittavan lääketieteellisen osaamisen oikea-aikaisesti asiakkaiden käyttöön.
Vastuulääkäripalveluiden lähtökohta on jokaisen potilaan yksilöllinen hoidon tarve.
Lääkäreiden saatavuus, tavoitettavuus ja ikäihmisten hoitoon tarvittava erityisosaaminen ovat haasteena monella hyvinvointialueella. Pihlajalinnan vastuulääkäripalvelulla tuotetaan lääkäripalveluja ikäihmisille heidän omassa asumisympäristössään. Lääkärit tekevät potilaille kokonaisvaltaisen arvion ja hoitosuunnitelman. Kokenut, potilaan kokonaistilanteen tunteva omalääkäri vastaa potilaan päivittäisestä hoidosta yhdessä hoitohenkilökunnan kanssa. Lääkäripalvelu on saatavilla ympäri vuorokauden. Pihlajalinnan Vastuulääkäripalvelulle on myönnetty Lääkäriliiton laatupalkinto. Kyseessä on ensimmäinen Lääkäriliiton laatupalkinto, joka on annettu perusterveydenhuollon yksityiselle palveluntuottajlle. Palkinto myönnettiin hyvistä hoitotuloksista ja palvelun vaikuttavuudesta. Lääkäriliitto painottaa laatupalkinnon perusteluissa, että palvelu hyödyttää potilaita selvästi ja lisää terveydenhuollon toimivuutta.
Ikäihmistä palvelun piirissä tällä hetkellä
Vastuulääkäriä, joista suurin osa on erikoislääkäreitä
Palvelussa hoidettuja lääkärikontaktia vuodessa
Kustannustehokuus Vastuulääkärimallin on todettu tuottavan merkittäviä taloudellisia säästöjä palvelun hankkineille tahoille muun muassa päivystyksen ja erikoissairaanhoidon kuormituksen pienentymisen kautta. Turvallisuus Vastuulääkärimallin avulla hoidon laatu paranee ja niin hoitohenkilökunta, potilaat kuin omaisetkin ovat kokeneet, että palvelu lisää arjen turvallisuutta. Hyviä laatutuloksia saavutetaan, sillä kokenut ja sitoutunut vastuulääkäri tuo hoitoon jatkuvuutta ja säännöllisyyttä. Hoitohenkilöstön tyytyväisyys Vastuulääkäripalvelun piirissä oleva hoitohenkilökunta on antanut mallille hyvää palautetta. Lääkärien saatavuus on parantunut merkittävästi, hoitolinjat ovat selkiytyneet, lääkitykset järkeistyneet ja potilaiden toimintakyky on pysynyt hyvänä. Lisäksi vahva lääkärituki motivoi hoitohenkilökuntaa, ja lääkäreiden ja hoitajien yhteistyö toimii.
Ota meihin yhteyttä matalalla kynnyksellä, kerromme mielellämme yhteistyömahdollisuuksista Pihlajalinnan kanssa.
Asiakkuusjohtaja
040 359 5044
[email protected]
Valtakunnalliset asiakkuudet, Kymenlaakso, Etelä-Karjala, Itä-Uusimaa ja Keski-Uusimaa
Asiakkuusjohtaja
Asiakkuusjohtaja
Asiakkuusjohtaja
Asiakkuusjohtaja
Pihlajalinna on vaikuttavuusperusteisten palvelujen edelläkävijä. Toimintamallimme perustana ovat yhteiset tavoitteet ja saavutettujen hyötyjen jakaminen yhdessä asiakkaan kanssa.
Pihlajalinna tarjoaa julkiselle sektorille terveysasemapalveluita, joissa painottuvat hoidon jatkuvuus sekä palveluiden laadun ja vaikuttavuuden parantaminen.
Pihlajalinnan vastuulääkäripalvelu tuo ikäihmisten hoitoon tarvittavan lääketieteellisen osaamisen oikea-aikaisesti asiakkaiden käyttöön.
Mielen Pihlajalinna tarjoaa monipuolisia ja vaikuttavia palveluita mielen hyvinvoinnin tueksi. Kokeneet asiantuntijamme takaavat oikea-aikaisen hoidon kustannustehokkaasti.
Pihlajalinna tarjoaa erilaisia henkilöstöratkaisuja joustavasti erilaisiin sosiaali- ja terveydenhuollon tarpeisiin.